Dev market zinciri isim değişikliğine gidiyor!

Tarım Kredi Marketleri, genç kuşağı hedef alan yeni stratejisiyle değişim sürecine giriyor. Açılacak yeni mağazalar “KOOP” adıyla müşterilere hizmet verecek. Yerli üretim ve çiftçi desteğiyle öne çıkan zincir, gençleri bu yaklaşımla buluşturmayı amaçlıyor.

YENİ ŞUBELER “KOOP” OLARAK HİZMET VERECEK

Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, tüketici alışkanlıklarındaki değişime ayak uydurmak ve genç nesli mağazalara çekmek için değişime gidiyor. Genel Müdür Varol Halepli, 2025 hedeflerini bir basın toplantısında duyurdu. Bu çerçevede, zincirin yeni mağazaları “KOOP” adıyla faaliyet gösterecek.

STRATEJİ GENÇ TÜKETİCİYİ DE HEDEFLİYOR

Türkiye genelinde 4.500 satış noktasına ulaştıklarını belirten Halepli, İstanbul’da 391 mağazaları olduğunu açıkladı. Halepli, hızlı büyüme odaklı olduklarını vurgulayarak, mevcut müşteri kitlesinin çoğunlukla orta ve üst yaş grubundan oluştuğunu ancak yeni stratejiler geliştirerek gençleri de hedef aldıklarını belirtti. Bu kapsamda, “KOOP” mağazalarıyla genç alışveriş tutkunlarının dikkatini çekmeyi planladıklarını ifade etti. Halepli, “Genç tüketicilerle etkileşim kurarak alışkanlık edinmek istiyoruz. Bu nedenle ürün ve hizmet çeşitliliğimizi gençlerin isteklerine yönelik olarak şekillendiriyoruz” şeklinde konuştu.

KOOPERATİF YAPISI EN ÖNEMLİ FARK

Halepli, diğer market zincirlerinden ayrıştıkları en belirgin noktanın üreticiyle doğrudan ilişki kurmaları olduğunu vurguladı. “Biz Türkiye’nin yüzde 100 çiftçi marketiyiz. Halkımız doğallığı önemsiyor. Tüketici, üreticiden doğrudan satın aldığı ürüne güveniyor. Bu sebeple kooperatif bilinci bizim için oldukça mühim” diyerek konuştu.

ÜRETİCİ VE TÜKETİCİYE EŞ ZAMANLI DESTEK

ESAS GIDA VE SÜT ÜRÜNLERİ ÖNE ÇIKIYOR

2024 itibarıyla market ürünlerinin %65’inin kendi iştirakleri tarafından üretildiğini belirten Halepli, özellikle bakliyat ve süt ürünlerinde güvenilir olduklarını dile getirdi. Ayrıca, “Temel gıda ve süt ürünleri bizim en güçlü alanlarımız. Peynir ve tereyağı konusunda Türkiye’nin en uygun fiyatlı markasıyız” açıklamasında bulundu.

Related Posts

Haftanın en çok kazandıranları belli oldu

BIST 100 endeksi, en düşük 9.516,86 puanı ve en yüksek 9.771,71 puanı gördükten sonra haftayı, önceki hafta kapanışının yüzde 2,96 üstünde 9.668,36 puandan tamamladı. Kapalıçarşı’da işlem gören 24 ayar külçe altının gram satış fiyatı bu hafta yüzde 4 …

Almanya tahvil piyasasında hareketlilik sürüyor

Almanya’nın 10 yıllık devlet tahvili faizi yüzde 2.67’nin hemen üzerinde sabitlenerek 2 Nisan’dan bu yana en yüksek seviyesinde kaldı. Yatırımcılar, ABD ile Çin arasındaki ticaret müzakerelerindeki belirsizlikler ve ABD’den Perşembe günü açıklanacak …

Doğu Karadeniz’in Türk somonu ihracatı 35,8 milyon doları aştı

Doğu Karadeniz’den ocak-nisan döneminde 35 milyon 850 bin 664 dolarlık Türk somonu ihracatı yapıldı.

‘Makro finansal istikrarımız güçlenmeye devam ediyor’

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, “Cari açığın sürdürülebilir seviyelerde seyretmesi ile ekonomimizin şoklara karşı direnci artmakta, makro finansal istikrarımız güçlenmeye devam etmektedir.” ifadesini kullandı.

MÜSİAD Genel Başkanlığına Burhan Özdemir seçildi

MÜSİAD Genel Başkanlığına Burhan Özdemir seçildi

Akdeniz’den mobilya ve orman ürünü ihracatı

Akdeniz Mobilya, Kağıt ve Orman Ürünleri İhracatçıları Birliğince (AKAMİB) nisanda 72 milyon 873 bin dolarlık dış satım gerçekleştirildi.