Impact Hub Istanbul’un desteğiyle düzenlenen ve 316 başvuru arasından yapılan değerlendirme sonucunda Erken Aşama’da Harcy, İleri Aşama’da Blueit, İş birliği kategorisinde Moritoys, Gençlik kategorisinde Overcamp ödüle değer bulundu. Kale Grubu Başkanı ve CEO’su Zeynep Bodur Okyay, “Sosyal girişimcilik Türkiye’de de yükseliyor. Kale Grubu olarak sosyal girişimlerin toplum ve çevre sorunlarına çözüm bulma fırsatına sahip olduğuna inandık” dedi.
Related Posts
Uzmanlar yenilenebilir enerjide Karadeniz Bölgesi’nin potansiyeline dikkati çekiyor… Karadeniz’in ‘güneşi’ şaşırtabilir
Enerji Yatırımcıları Derneği Başkanı Cem Özkök, “İleride, güneş enerjisindeki büyüme ile hepimizi şaşırtacak bölgeler arasında Karadeniz Bölgesi’ni de sayabiliriz. Bu bölge, beklenenden daha fazla güneş enerjisi potansiyeline sahip olabilir, çünkü teknolojik gelişmeler sayesinde daha düşük güneş ışınımı olan alanlarda bile verimli enerji üretimi mümkün hale gelebilecek” dedi.
Enerji Yatırımcıları Derneği Başkanı Cem Özkök, “İleride, güneş enerjisindeki büyüme ile hepimizi şaşırtacak bölgeler arasında Karadeniz Bölgesi’ni de sayabiliriz. Bu bölge, beklenenden daha fazla güneş enerjisi potansiyeline sahip olabilir, çünkü teknolojik gelişmeler sayesinde daha düşük güneş ışınımı olan alanlarda bile verimli enerji üretimi mümkün hale gelebilecek” dedi.
Ekonomiye ilk çeyrek kaynağı 1.5 trilyon TL
Yapı Kredi CEO’su Gökhan Erün, bu yıl ilk çeyrekte Türkiye ekonomisine 1.5 trilyon TL kaynak sağladıklarını açıkladı.
Yapı Kredi CEO’su Gökhan Erün, bu yıl ilk çeyrekte Türkiye ekonomisine 1.5 trilyon TL kaynak sağladıklarını açıkladı.
Sakız sektörü fena ‘patladı’
COVID pandemisi, sakız sektörüne darbe vurdu. Nedeni, maske takmak ve yakından konuşmayı sosyal alışkanlıklarımızdan çıkartmak… Pazar araştırma şirketlerine göre, ABD’de satılan sakız paketi sayısı 2020’de üçte bir oranında azaldı. Sonra bir kıpırdanma olsa da bugünkü küresel sakız satışları hâlâ 2018 rakamlarının yüzde 10 altında.
COVID pandemisi, sakız sektörüne darbe vurdu. Nedeni, maske takmak ve yakından konuşmayı sosyal alışkanlıklarımızdan çıkartmak… Pazar araştırma şirketlerine göre, ABD’de satılan sakız paketi sayısı 2020’de üçte bir oranında azaldı. Sonra bir kıpırdanma olsa da bugünkü küresel sakız satışları hâlâ 2018 rakamlarının yüzde 10 altında.